Sunny Beach Bulgarien strand vandFritid og Rejser

Årets sommerrejse gik til Bulgarien

Dette indlæg indeholder betalt annoncering og promovering af produkter.

Som I nok ved, elsker jeg solskin og rejser hvor dette er inkluderet. Derfor skal jeg bare have mit årlige fix i sommerferien. Gerne flere uger og gerne rigtigt varmt.

Som I måske også ved, elsker jeg fest og farver. Derfor fik jeg den smarte idé at kombinere disse to, da sommerferien skulle bestilles i foråret.

Valget faldt på en rejse til Sunny Beach med Uptours. Sunny Beach ligger selvfølgelig i Bulgarien, og Uptours har i måske allerede hørt om før. Derfor var jeg ret sikker på at det nok skulle blive en lækker tur – især fordi veninderne fra studiet også var der.

Det viste sig så, at vi blev skuffede. Det blev nemlig ikke en ”lækker tur”, men en fantastisk lækker tur!!

Sommerferie i Sunny Beach

Vejret i Sunny Beach – og Bulgarien, generelt – er fantastisk om sommeren, selvom det måske ikke er dét sted der popper først op i hovedet, når man tænker charterferie. Men temperaturen i Sunny Beach kom hurtigt op på de 35 grader, så jeg kunne ligge og stege nede ved poolen eller på stranden.

Inden vi tog afsted var vi lidt skeptiske, fordi vi jo godt havde hørt hvilke ting der blandt andet foregår hernede i Sunny Beach, men jeg må virkeligt sige at hele turen overraskede os. Jeg synes slet ikke at det var så slemt, som man har hørt, og de fleste gæster er her jo bare for at have det sjovt og feste.

Der var især rigtigt mange englændere, nordmænd og svenskere dernede, så stemningen er helt sikkert på plads. De plejer jo ikke at være kendte for at være kedelige at feste med…

Underholdningen var på plads

Langt de fleste dage og aftenener var der planlagte arrangementer – heriblandt skumfest, poolparty og partybåd. Der var super fed stemning til alle disse arrangementer, og det var faktisk super fedt at nogle af dem foregik om dagen, så man kunne sole sig, samtidig med at man havde det sjovt – det kan nemlig godt blive lidt kedeligt i længden at ligge og sole sig hele dagen uden at lave noget.

Derfor var jeg også størst fan af poolparty og partybåden, fordi jeg kunne få sol, mens vi festede og havde det sjovt. Festerne var virkeligt gennemførte, og guiderne var med på at skabe en fed stemning med dans på bordene og at skråle med på de kendte sange, når de kom på.

Læææækkert hotel!

Dagen derpå, plejede vi tømmermændene ned ved poolen og på stranden. Sunny Beach har en virkeligt lækker, ren strand der bliver holdt ren. Derfor slipper man for at være låst fast til poolen, hvis ikke man vil ligge i en strandstol med skrald blæsende om ørerne.

Hotellet vi boede på, var et 4-stjernet ungdomshotel, så der var dejligt lækkert og rent. Det var selvfølgelig ikke helt samme standard, som klassiske 4-stjernede hoteller, men for et ungdomshotel i Sunny Beach i Bulgarien, var vi rigtigt tilfredse. Rejsen var desuden all-inclusive, så der var sørget for både morgen-, middags-, og aftensmad, samt fri bar på hotellet. Det var selvfølgeligt farligt, hvis man gerne vil passe på vægten, men hvis vi skulle have spist på restaurant hver dag, var det hurtigt blevet meget værre.

Så for at runde hele indlægget af, kan du roligt tage til Sunny Beach i Bulgarien med Uptours – det er styr på det hele, så du bare kan læne dig tilbage og slappe fuldstændigt af!