CRMBusiness og Erhverv 

Sådan forbedrer du dine kunderelationer gennem CRM

Dette indlæg indeholder betalt annoncering og promovering af produkter.

Hvis du ikke har stiftet bekendskab med crm, eller ikke har helt styr på hvad det går ud på vil jeg kort ridse det op for dig. CRM betyder Customer Relationship Management og det betyder på dansk kunderelationsstyring.

 

Ideen med et CRMsystem er at samle alle relevante oplysninger om en kunde på et sted så det er muligt at holde overblikket over kunden. Når du har styr på oplysningerne omkring kunden, er det lettere for dig at bygge relationer og fastholde en kunde. Det vil ofte være mere rentabelt at forsøge at fastholde en kunde fremfor at skaffe en ny kunde og genere et salg.

Når du bruger et effektivt CRMsystem har du bedre muligheder for at kende kunde og dennes ønsker så du kan servicere kontaktpersonen og virksomheden optimalt og leve op til eller endda overgå deres forventninger til samarbejdet.

 

CRM system fra SkyView

Med et CRMsystem fra SkyViewCRM.dk bliver du i stand til bedre at lægge og bruge en CRMstrategi. CRM systemet er intuitivt og nemt at bruge på tværs af afdelingerne i din virksomhed.

Det er næsten umuligt at bygge tætte relationer med kunder uden et CRM system. I det tilfælde skal du kunne huske alt og hvis dine kollegaer også er i kontakt med kunden, skal du kommunikere al information, og dine kollegaer skal gøre det samme. Det er praktisk talt umuligt. Hvis du blot har en enkeltmandsvirksomhed, kan det måske lade sig gøre at holde styr på information, transaktioner, oplysninger i et hjemmestrikket excel-ark, men så snart i bliver flere kan det være svært at gennemskue et system i et excelark. Det er her SkyViewCRMs CRM system kommer ind i billedet. Det er enkelt bygget op og super intuitivt. Det skaber en godt overblik over oplysninger og informationer om kunden og det er nemt at notere viden om kunden til dine kollegaer.

CRM

Kunderelationer og CRM

Et CRM system er et godt fundament for at forbedre dine kunderelationer. I et moderne forretningsliv vil en kontaktperson fra en virksomhed ikke blot føles som endnu en kunde, endnu et nummer i rækken. Vedkommende vil føle sig værdsat og vigtig for din virksomhed, og den følelse er svær at skabe hvis man ikke ved noget om personen man står overfor og ikke hvor man kan finde informationerne. En kunde der bliver taget hånd om og føler sig vigtig vil være mere tilbøjelig til at fortsætte samarbejdet og muligvis købe mere. Selvfølgelig skal der også leveres resultater, men disse bliver også lette at op nå hvis du kender kunden bedre. Hvis du ved hvad kunder gerne vil have, et det også lettere at gøre vedkommende tilfreds.  Så der er en lang række fordele med et CRM system fra SkyViewCRM og ved at arbejde med din CRM strategi.

Related posts